Best Think Revolution Technology Idea and Article with an Art, Graphics and Video. Making Profit form experience.

Video news Corel Draw'da Export, Dışarı Aktarmak



Corel Draw ve Yenilikleri Eğitim CD Sesli Uygulamalı, Görüntülü Eğitim CD
Bir kaç konu başlığı : Ayarlar, Efektler, Renkler, Çizimler, Metinler, Nesneleri Düzenleme, Renkleri Düzenleme, Web, Hazır Şekiller

* Dersler İnteraktif olarak video çekimleriyle anlatılmıştır.
* İleri-Geri sarma tuşlarıyla dersleri tekrar tekrar izleyebileceksiniz.
* Bu set ile Corel Draw Eğitimini Tamamlamış Olacak ve Corele Hakim Olacaksınız.
* Herkesin anlayacağı dille sade bir şekilde anlatılmıştır.

This video published on 29 07 2017 - 11:15:22 Great video has been viewed 10 times,many people likes this in the audience there are 4 likes, and somebody who hate this Video is: 0. This video is favorited by 0 people who interest about this video and has been commented on as many times 0 times, Videos that have this 2 Minute(s) 13 Second(s) Length, are in Category People & Blogs

Videos titled Corel Draw'da Export, Dışarı Aktarmak are published by Channel Görsel Eğitim Videoları with Channel ID UCLHFlAovrAKu2NaeO0peyZQ on 29 07 2017 - 11:15:22

Some Videos that Related Videos Corel Draw'da Export, Dışarı Aktarmak

  • shampoo product packaging design [Corel Draw]
    shampoo product packaging design [Corel Draw]
    Dear Viewers, In this CorelDraw Tutorial, You will learn about Any Advertising Design
    By following this one, you'll able to learn how to create an awesome ads ...
  • Corel Draw Repeat
    Corel Draw Repeat
    Corel Draw12 ve Yenilikleri Eğitim CD Sesli Uygulamalı, Görüntülü Eğitim CD Bir kaç konu başlığı : Ayarlar, Efektler, Renkler, Çizimler, Metinler, Nesneleri ...
    ]
  • Corel Draw x7( Create your own designs) in Hindi
    Corel Draw x7( Create your own designs) in Hindi
    How to make your own different logos and designs in Corel Draw TECHNICAL GUPTAJI.
  • Corel Draw x7 Eğitim Seti
    Corel Draw x7 Eğitim Seti
    Kanalımızın en çok tercih edilen eğitim seti olan Corel Draw x7 eğitim seti, başından sonuna kadar Corel Draw'a dair bilmediğiniz bi'çok noktayı sizlerle ...

0 Response to "Video news Corel Draw'da Export, Dışarı Aktarmak"